به نظر شما اسم (رویسا) بهتره یا ( اِلا رز). ؟؟؟

۵ پاسخ

الارز

الا رز

الارز خیلی قشنگه ولی چون دو بخشه ممکنه ی سریا بهش بگن اِلا یه سریا هم بگن رز

دلارز بنظرم

رویسا

سوال های مرتبط

مامان رُز مامان رُز ۴ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان رز گلی مامان رز گلی ۴ ماهگی