۹ پاسخ

چرا اینطوریه قرصش داخل نایلون نباید باشه😐

داروخونه بخاطر اینکه مثلا جعبه اش ۱۲۰ تاییه و دکتر کمتر مینویسه تعدادی که دکتر نوشته رو میریزه تو نایلون بهتون میده مشکلی نیس بخاطر جعبه نداشتن!

به من آپاکل داد

منم از همینه

وای اینو نخوری. باید جعبه با تاریخ داشته باشه. این قرص مشکل داره

فکر کنم برا من همینه دارم میخورم

من فک کنم از همین میخورم همینطورین

چرا توی مشماست؟ جعبه نداشت؟

من کلسیم میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجو🥺🤭 مامان مامان جوجو🥺🤭 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری