سلام مامانا واکسن آنفولانزا تا کِی وقت هست ک بزنیم؟

۱۱ پاسخ

حتما برو بزن.نمیدونم چرا بعضیا ک هیچ علمی بهش ندارن نسبت بهش انقد گارد میگیرن.خود دکتر متخصص میگه برو بزن.این دانشمندا میگن نزن😂

گفتن تا اواسط آبان

من همین الان بهداشت برام زد

الان زنگ زدم به است گفتن تا ۳۶هفته میزنن

وقتشو نمیدونم
ولی اینجا ک تازگیا اومده تو بهداشت
من دیروز زدم

منم دنبالشم تا آخر مهر وقت هست فک کنم

منکه نزدم و نمیزنم

هرچی زودتر بهتر ، دیگه نهایت تا اخر مهر باید بزنی

سه روز پیش بهداشت بهم زنگ زد بیا واکسن آنفولانزا
ولی نرفتم

تا آخر مهر

برای چی عزیزم

سوال های مرتبط