بچه ها میشه آزمایش ان تی منو تفسیر کنید

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام عزیزم شما جواب آزمایشتون چیشد نی نی تون سالم بود؟آخه منم دادم فعلا جوابش نیومده خیلی نگرانم درست شبیه شمابود آزمایشم

خیلی ممنون منم میخوام بیام تو تبریز تحت نظر یه پزشک باشم اگه اینجا سزارین نکنن بیام اونجا

سلام عزیزم کدوم دکتر میرین تو تبریز؟

نگران نباش
منم سر دخترم گفتن سندرم داون داره
چقد گریه کردم خدااااااا
گفتن برو امنیوسنتز بده رفتم
خداروشکر سالم بود
ان شاء الله برا شمام سالمه

من ۳۸ سالمه برای منم ریسک زده بود آزمایش سلفری دادم خداروشکر همه چی خوب بود ، البته سونوگرافیمم خوب بود

برای منم ریسک زد ولی کمتر از شماس حالا دکتر گفته سلفری بدم چهارشنبه انشالله میرم آزمایش میدم
انشالله ک خیره

حتما پیگیری کنید. و آزمایش تکمیلی بدید.

فری بتا ریسک زده ولی نگران نباشه اصولا اونایی که سنشون نزدیک ۳۰ و ۳۰به بالاست ریسک واسشون میزنن

ممکنه بخاطر سن هم هست معمولا بالای ۳۰ رو ریسک میزنن جدیدا

نگران نباش اکثرن پیش میاد یا ازمایش کوادمارکر هفته ۱۵ تا ۱۷ باید بدی یا سلفری با دکترت مشورت کن

سلام گلم ریسک داره ریسک سندرم مثبته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا🌱 مامان لوبیا🌱 هفته بیستم بارداری
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیین و____ مامان آیین و____ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلبند مامان دلبند هفته سی‌ویکم بارداری