خانوما میشه آزمایش ان تی منو تفسیر کنید ببینید همه چی خوبه

تصویر
۵ پاسخ

یکی لز شما جواب آنتی منم بدین داخل تایپکام گذاشتم

کسی میدونه من که سلفری دادم هم لازم این ازمایشو بدم یانه

خوبه همه چی😍😍😍😍😍

همه چیش اوکی خداروشکر فقط خودت ۲۰ سالته بعد تو سونو آنتی جنسیت هم بهت گفت

عالیه عزیزم همه چی نرماله

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته چهلم بارداری
مامان گل‌پسرام مامان گل‌پسرام ۷ ماهگی
مامان همایون مامان همایون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یاور مهدی مامان یاور مهدی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وپنجم بارداری