۱۰ پاسخ

اب انجیر سوپ شیر ابگوشت

نگم برات که چقدر عذاب میکشم منم درگیرشم بیشتر از ی ماهه هرچی هم یکی خوردم ی روز خوبم چندروز حال بد 😞

من یبوست شدید دارم فقط با شیر و آبگوشت و شربت آلو به سختی میرم ،،😔

زیتون

من شیر میخورم خوب میشم

فقط شربت لاکسی ژل

ماست پروبیوتیک بخور

اشم خوبه

گلابی و هلو رو من جواب داد مخصوصا گلابی

با مصرف اب و مایعات و میوه و سبزی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری