خانم ها برای یبوست چیکار کردین خوب شد

۸ پاسخ

من کیوی خوردم خوب شدم

برا من دکتر شربت لاکسی ژل داده روزی ۲ قاشق میخورم ، ۱ قاشق صبح یکی ام شب ، گفت اگه جواب نداد شیاف گلیسیرین برام نوشته گفت اونو بزنم ، فعلا با شربت و ملین ها دارم رد میکنم

اگه فوری میخوای شیاف گلیسیرین بگیر. ولی برای پیشگیری دانه چیا یا تخم شربتی از شب خیس کن صبح ناشتا بخور برای من که خیلی خوب بود

هنوز فصل بعضی میوه ها نشده بعضی هام تموم شده

کیوی و زردآلو هم خوبه غذا های آبکی بخور

آب ولرم نشتا بخور در کل هر موقع از روز بخوری جوابه

انجیر و از شب خیس کن تا صبح بخور آبشو هم بخور عالیه برای یبوست، صبح ها هم من ناشتا شیر میخورم خیلی خوبه

من که گلابی میخورم

سوال های مرتبط

مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری