خانما ترشی بادمجون ضررنداره بخورم یکم؟؟

۵ پاسخ

هرچیزی کمش دربارداری مشکل نداره

نه ضرر نداره کم بخوری

منم خیلی خوردم

ی ذره اگ دلت میخاد بخور.ولی ترشی خوب نیس بخوری ب من دکتر پرناتولوژی گفت

ن کم بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان🥰🧿 مامان شاهان🥰🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری