خانما ترشی کلم بخورم یکم ضررنداره؟

۸ پاسخ

سلام موردی نداره
کم کاری تیرویید ک ندارید؟

نه من میخورم

ضرر نداره ولی توصیه شده نخورین. حتی میگن اگه هوس ترشی کردین سعی کنین با ابغوره ولواشک حلش کنین

من که نمیزارن بخورم میگن بده خانوادم

من که همش میخورم ترشی کلم

من خودم تازه درست کردم منتظرم برسه بخورم... اگه ضرر داره نخورم.. چون تا الان خیلی چیزارو رعایت کردم 😊

مگه ضرر داره؟من میخورم😂😂

من که میخورم فکر نکنم ضرر داشته باشه من خودم درست کردم مقدار سرکه و نمک‌ش رو کمتر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری