۸ پاسخ

عزیزم هیچی تو بارداری ضرر نداره فقط نباید زیاده روی کرد

نه عزیزم نوش جونت باشه

من خوردم دوتا کاسه هیچی نشد بخور

من دو سه هفته پیش خوردم

عزیزم تو نت نوشته باید تحت نظر پزشک مصرف بشه
انگار برا گردش خونه سعی کن نخوری بهتره

عکسشو داری بفرستی

فک کنم

اون چیه

سوال های مرتبط

مامان هاکان کوچولو مامان هاکان کوچولو ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری