۸ پاسخ

اره تو ۱۸ هفته انومالی میرن دیر نکردی🙄

چقدر دیر داری میری😑😑😑😑

نه به دکتر تو نه به دکتر من ک ایتقد عجوله🤦‍♀️😂

من تو ۱۶ هفتگی رفتم و مشخص بود

بله من ۱۷ هفته. بودم رفتم

خیلی دیر داری میری ک

بله عزیزم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری