۹ پاسخ

۱۸هفته برامن گذاشت

۲۳ هفتگی

من ۱۸ رفتم گذاشت برام

از ۲۰

برا من از ۲۰ هفته

من امروز رفتم بیمارستان گفتم یکی صداشو بزارین بشنوم میگفتن نمیشه بزور اوردن گذاشتن س تا دستگاه عوض کردن اخر صداشو شنیدم 😍

من گفت از16هفتگی بیا

۲۰ به بعد

برا من از ۱۷ به بعد میزاشت

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی❤️ مامان تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری