۴ پاسخ

من بیبی کر میدم ولی برای کولیک هم میدم اسمش ی چی دیگس مشکلی نداره درد کولیکی داشت بده کولیک ایز رو بهش ی ساعت بینشون فاصله بزاری کافیه

من پدی لاکت و کولیف میدم

من کولیکز و پروکید پویا میدم فرق دارن بنظرم

فرق دارن

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۴ ماهگی