۴ پاسخ

سلام ببخشید دور سر جنین بزرگ بود خداروشکر بدنیا اومد سالم بود

منم نزدیک دوماه سزارین کردم هنو لک دارم

من ۱۵روز میکذره و هنوز خونریزی دارم

بنده الان ۴۳ روز از زایمانم میگذره و همچنان لکبینی دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان الوین👼🏻🤱🏻 مامان الوین👼🏻🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی