خانمای سزارینی شماتاکی لک بینی یاخونریزی داشتین???

۵ پاسخ

من تا سه ماه داشتم

۴۰ روز
بعدش پریود شدم شد ۴۷ روز

من چهل روزه فقط لک چسبناکه دیگه قرص مفنامید خوردم قطع بشه خسته شدم

من تا 60 روزگی داشتم

هنوز وقتایی ک شکممو میبندم دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 💙کارن🩵🐻 مامان 💙کارن🩵🐻 ۱ ماهگی