۴ پاسخ

اشکال نداره چون پسرمن کم خونی داره دوسالشه البته ازیکسالگی داره میخوره قرص فولیک اسیددکتربراش تجویزکرده

نگران نباش فک نکنم چیزی بشه، زنگ بزن اورژانس سوال کن الان

زنگ بزن ۱۱۵ بپرس

قرصا رو قایم کن نخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین و تودلی🐣 مامان سوین و تودلی🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد