۴ پاسخ

اب تصفیه از جوشیده بهتره

من از همون ۷ ماهگی آب تصفیه میدم

اون دیگه کل املاحو میگیره بنظرم

من بچه خواهرم ۱ سال و نیمشه هنوز جوشیده میده بهش میگه تا ۲ سال فک کنم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️parsa❤️ مامان ❤️parsa❤️ ۵ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری