خانوما دیگه چند هفته باید بریم سونوگرافی؟؟

۴ پاسخ

نظر دکترت مهمه گلم

من یدونه ۲۴ دادم
یدونه ۳۲ برام نوشته و یکی هم ۳۸ باید برم

سونو چیه من دیگه خسته شدم میخوام بزام 😩
چی میشد تخم میذاشتیم ما

انگار ۲۷ ب بعد سونو وزن هستش

سوال های مرتبط

مامان هیراد🥺✨ مامان هیراد🥺✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری