سلام من تازه باردار شدم قلب نینیم کی تشکیل میشه

۴ پاسخ

اگه میخوای یبارکی بری هفته هشت تا ۹برو

سلام هفته هفت یا هشت برو برای تشکیل قلب
تا ده هفته فرصت تشکیل شدن داره عزیزم
بهت تبریک میگم ان‌شاءالله سلامتی♥️

هفت هفته به بعد برو منم امروز رفتم،۷ هفته و ۳روزم

سلام‌از۶هفته‌به‌بعد

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان هفته هفدهم بارداری
مامان پریا مامان پریا هفته بیست‌وششم بارداری