۳ پاسخ

ن برای تب استفاده میشه پاراکید باید همون اندازه وزن یا +۳ قطره بهش بدی

پلارژین بده

نه برای درد خوبه ت بر هست نه دوبرابر وزن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی