تو سونوی قلب برا شما طول سرویکس و زده؟

تصویر
۸ پاسخ

برا من زده بود اما

قلب طول سرویکس نداره انتی میزنن

من سونو قلبم طول سیروکس نداشت

بازم خداروشکر تشکیل شده بود مال شما

تاریخ سنو با گهواره یکی بوده

چه علایمی داری تهوع هم دارین

باید تو نسخت مینوشت دکتر که برات میزد اندازشو
برای من زده

مبارک تشکیل شده قلبش برای منم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری