میشه بگید این ازمایش ان تی من چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم ان تی زده بود خطر ریسک پایین مشکلی نبود منم ان تیم زده خطر ریسک پایین

مامان مهنا بشما احتمال نداد سونو

داشتم سونوهارو نگاه میردم ببینم جواب مامان دلوین درسته یانه گیج شدم اخه من سردرنمیارم خخ

خوبه بچتم دختره😍

سوال های مرتبط

مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی