سلام خانما برای وزن جنین چند هفته رفتید

۱۱ پاسخ

۲۹ هفته رفتم الان ۳۴ هفته نوشته اونموقع برم باز

۳۱ و ۴ روز

سی هفته

به من شبکه بهداشت گفت یه بار ۲۸ هفته میخوای بری،یه بار هم ۳۲ هفته

۲۸ رفتم گفت ۳۲ دوباره برم

میگم وزن جنین ۳۴ هفته ۴ روز ۲۲۷۵ خوبه

من چون فشار خون دارم ، از هفته ۲۶ ، دو هفته یه بار میرم سونوی وزن

یه بار۲۸هفته یه بارم۳۳هفته

خانما عزیز عسل تو هفته ما ضرر دارد

۳۰ هفته رفتم

۳۳هفته فک کنم سونو وزن هستش

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی