خانوما سلام شما برای وزن بچه چند هفته رفتید؟؟

۹ پاسخ

من ۳۰ هفته رفتم

۲۸ هفته و پنج روز ولی دوباره ۳۲ هفته باید برم

دکترم گفت 30 برم

۲۹رفتم ۱و۳۰۰وزنش بود

من میخام ۳۳ هفته اینا برم

۳۲ هفته بهترین زمانه

بهترین زمان ۳۲ و ۳۷

سلام سی هفته

من ۲۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان باران کوشولو مامان باران کوشولو ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی