خانماببینین جواب سونوم رو چجوری خودم سردر نمیارم

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم خداروشکر همه چی خوبه
یکی دوهفته هم هفتت جلو بزنه هیچی نیس
ماشاالله رشدش خوبه
مال منم همینطور بود

اوکیه عزیزم

خوبه
فقط فکر کنم اب پور بچه در محدوده کم باشه لب مرز

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکوچولو مامان مامان پسرکوچولو ۲ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۷ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی