خیلی تپش قلب دارم چکار کنم

۵ پاسخ

یاهم برو بیمارستان خودشون ازت میگیرن فوری

سلام ی ازمایش خون بده فرتین و هموگلوبین رو چک کن.
بنظرم کم خونی

برو فشارتو چک کن

گیجی و سر درد و اینا هم داری؟

فشارت رو بگیر و برو درمانگاه

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی