سونو گرافی جنسیت چه قدر میشه ؟

۶ پاسخ

بزار ۱۸ هفته برو هم انومالی هم تعیین جنسیت

اگه فقط برای جنسیت بعد از انتی میخوای بری تقریبا بین ۴۰۰_۵۰۰ میشه

باید بزاری انومالی سرخود که نمیشه رفت سونو الکی

بری احتمال میدن. بزار انومالی برو

۷۰۰ میشه عزیزم

اکثرا رایگانه پیش همون دکتر انتی بری

سوال های مرتبط

مامان پرنسسم👼💗 مامان پرنسسم👼💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان xxxx مامان xxxx هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری