سلام دوستان براساس سونو گرافی میشه بگین جنسیت بچه چیه🥰❤️

تصویر
۸ پاسخ

اصلا به ضربان قلب ربطی نداره برا من ۱۶۵ بود احتمال زیاد گفت پسره

والا اینجوری ک بع ضربان قلب میگن مال من ۱۷۵ بود گفتن دختره مال شما ۱۴۵ باشه حتما پسره دگ 😂❤️

به نظرم پسر

سلام خوبی تاریخ زایمانمون یکیه از من ۷آبان زده 😍

تو ان تی که جنسیت فقط در حد حدسه

احتمال هم نداد

😶😶😶 شنیده بودم بگن از روی آزمایش بگن اما از روی سونو نه والا.حتی عکس سونو هم هست اما متن سونو دیگه نوبره والا.

تو ان تی که جنسیت و نمینویسن احتمالی بهت نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان xxxx مامان xxxx هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی