اصلا به ضربان قلب ربطی نداره برا من ۱۶۵ بود احتمال زیاد گفت پسره
والا اینجوری ک بع ضربان قلب میگن مال من ۱۷۵ بود گفتن دختره مال شما ۱۴۵ باشه حتما پسره دگ 😂❤️
به نظرم پسر
سلام خوبی تاریخ زایمانمون یکیه از من ۷آبان زده 😍
تو ان تی که جنسیت فقط در حد حدسه
احتمال هم نداد
😶😶😶 شنیده بودم بگن از روی آزمایش بگن اما از روی سونو نه والا.حتی عکس سونو هم هست اما متن سونو دیگه نوبره والا.
تو ان تی که جنسیت و نمینویسن احتمالی بهت نگفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.