خانما از چند ماهگی بچه هاتون گذاشتین تو رو روئک؟

۸ پاسخ

من هنوز نذاشتم اصن نخریدم

۵ رو تموم کرد گذاشتم

۴ماهگی ۶ماهگی دیگه نزاشتم چون خودشو مینداخت از تو روروک

از ۶ ماهگی روزی ۵ تا ۱۰ دقیقه شروع کردم الان ظهرا نیم ساعت میذارم

از ۵ ماهگی

من از این ماه گزاشتم ، هر موقع بخواییم غذا بخوریم میزارم داخلش تلویزیون رو روشن میکنم کارتون میبینه

من اصلا رورئک نخریدم با رورئک مخالفم

من امشب گذاشتم تازه

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری