خانوما شما واکسن انقولانزا زدین؟

۱۷ پاسخ

اره من صب زدم تایپکتم بخون

من هفته ۱۸ زدم

ن نزدم اخه یکسره سرما خوردم

من نزدم

من هفته دیگه قراره بزنم

هن وردوم

منم نزدم

من امروز هلندی‌ش رو زدم

من امروز زدم

به من امروز زنگ زدن، رفتم گفتن بالای bmi ۳۲ میزنیم

کلاهرواکسنی ضررداره بزارید برابعدزایمان

نه بهداشت میگه بزن ولی تزدم

امروز زدم

ن ولی دکترم گفت خارجیش بزن نمیدونم چکنم

نه نمیزنم

من دو هفته پیش زدم

ن.

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 ۳ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان میران💙🐥 مامان میران💙🐥 ۶ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی