بچه ها معدم خیلیییی میسوزه چندساعته..چیکار کنم؟؟

۸ پاسخ

منم تازه اینجور شدم اروغ بکشم اسید معدم میاد بالا اذیت شدم بدجور
این کار هر روز منه حتی اگ اب بخورم بازم میسوزه
الان انار خوردم یکم بهتره

سلام خانومای عزیز یه گپ تلگرامی داریم مخصوص خانومای باردار واقدامی هست تجربه هامون شیر میکنیم خوشحال میشیم تشریف بیارین اگه خواستین بیاین ب ایدی پیام بدین@Malihe2881یا

@maryamzare_2062

وای خیلی بده درکت میکنم عسل خیلی خوبه

ادامس بخور

ادامس بجو

یخ بخور فقط یه تیکه

فامونیدین

سیب بخور

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان رادوین 💙😍 مامان رادوین 💙😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری