واییییی معدم داره میسوزه دیگ داره ب گریم میندازع چیکار کنم

۷ پاسخ

خیلی منم داغون مثلا رفتم شربت لاکسی ژل گرفتم اروم شه اصلاااااا اثر نکرد 😔😔😔! فاموتیدین ولی جوابه

چوب شور و نون خشک هم خوبه رو اجاق یکم نونو خشک کن بخور

بادوم شور بخور یا نون خشک و ماست

الومینیوم ام جی بخور ،ام جی اس نه ها، ام جی خالی

قرص پنتوپرازول ناشتا بخور

فاموتیدین بخور عرق نعنا

وای منم خیلی بده
یکم عرق نعنا خیلی کم با آب قاطی کن بخور یکم آروم میشه

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری