خیلی منم داغون مثلا رفتم شربت لاکسی ژل گرفتم اروم شه اصلاااااا اثر نکرد 😔😔😔! فاموتیدین ولی جوابه
چوب شور و نون خشک هم خوبه رو اجاق یکم نونو خشک کن بخور
بادوم شور بخور یا نون خشک و ماست
الومینیوم ام جی بخور ،ام جی اس نه ها، ام جی خالی
قرص پنتوپرازول ناشتا بخور
فاموتیدین بخور عرق نعنا
وای منم خیلی بده
یکم عرق نعنا خیلی کم با آب قاطی کن بخور یکم آروم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.