خانما نارنگی تو بارداری ضرر داره؟

۷ پاسخ

نه خوبه

نه چرا باید ضرر داشته باشه

نه 😑😑😑

من که میخورم

نه من میخورم

نه عزیزم

نه اعتدال رو رعایت کنید خیلی هم خاصیت داره فولات داره

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی🍼❤ مامان نی نی🍼❤ ۳ ماهگی
مامان کیان و آرش مامان کیان و آرش ۵ ماهگی
مامان Bardia👶ilia مامان Bardia👶ilia ۳ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻آریا مامان ایلیا👶🏻آریا ۱ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری