خانوما طرزقرار گیری نوزاد بریچ خوبه یا سفالیک

۶ پاسخ

بریچ اگه باشه باید سزارین بشی

بستگی داره چه زایمانی بخای بری .الان برای من سفالیکه باب میلمه

سفالیک باشه میتونی طبیعی دنیا بیاری ولی اگه بریج باشه باید سزارین بشی
تفاوت شون تو نوع دنیا آمدن بچه هسته

سفالیک حالت طبیعی و نرماله
بریچ سرش بالاست و اصولا اگه بخواین طبیعی باشه با ورزش برمیگردونن و یا سزارین میشه

بریچ طبیعی نمیتونی زایمان کنی حتما سزارین

سفالیک میشه طبیعی و سر بچه پایینه
بریچ میشه سزارین و پای بچه پایینه

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤️ مامان معجزه❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ ماهگی
مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری