۳ پاسخ

روغن زیتون میزنم من

عزیزم آب زیاد بخور هرشب روغن نارگیل (مرطوب کنندگی قویش) بزن

دکتر من گفت روغن زیتون بزن ،تاثیرش از کرم ها بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری