عصاره پای مرغ اوکیه؟یا زیرش زیاد کن باز ابش تبخیر شه؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه
استخوان رو جدا کن یک ذره هم نمونه بعد میکس کن با گوشتش
بریز تو تابع بزار یخچال
صبح به اندازه قوطی کبریت برش بزن بزار فریزر

یه ربع دیگه خاموش کنو صاف کن

چند ساعت گذاشتی پخت؟؟

میزاری فیریزر؟

سوال های مرتبط

مامان دایار خان🩵 مامان دایار خان🩵 ۸ ماهگی
مامان سلین وکیان🌸 مامان سلین وکیان🌸 ۱ سالگی
مامان هیوا مامان هیوا ۱۲ ماهگی