۴ پاسخ

من میدم الان

ماست ماجان میتونی بدی

ماست ماجان میتونی بدی یا ماست پرچرب یونانی که بی نمکه

من از ۸ ماهگی در حد ۱ قاشق چای خوری بهش میدم ولی خیلی کم
ماست ماجان میگن مخصوص بچه هاست خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم🩷🎀 مامان دخترنازم🩷🎀 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان هایلین خانوم😍 مامان هایلین خانوم😍 ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی