۲ پاسخ

باید مدارا کنی تا خوب بشه
هرچند دقیقه که شیر میدی بلندش کن بادگلو کنه دوباره بده
حالت شیب دار بخوابونش

اگه خیلی اذیته و وزنش پایینه چهارماهگی کمکی بهش بده تا کمتر اذیت بشه

سوال های مرتبط

مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی
مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی