۴ پاسخ

به من گفتن هفته ای دو بار

خیلی انقباض داری؟
من تو هفته های شما روزی ۵-۶ تا داشتم بدون درد رفتم هیچی ثبت نکرد هفته ۲۹ هم رفتم باز چیزی ثبت نکرد

دکتر بهت گفته انقباض داری ؟ من از درکتر پرسیدم گفت انقباظ ایجور نیست که لگیره ول کنه حس فشار تو شکم داری هر پنج دقه هم میاد سراغت گفت این که فقط یه قسمت از شکم سفت میشه این حرکان جنبن هست

انقباض چجوریه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۳ ماهگی