سلام مامانای باردار نارنگی بخورم ضرر نداره

۱۵ پاسخ

والا من هروز میخورم

نه بابا چه ضرری

عزیزم هچ چیزی ضرر نداره هرچیزی که دکتر منع نکرده بخور من که همه چی میخورم

نه اتفاقا من تو اینستا دیدم نوشته بود برا جلوگيری از سقط و برای جفت خوبه

من نارنگی نخورم روزم شب نمیشه😂.
موقعی ک هنوز نارنگی نیومده بود برام دنبال پرتقال و نارنگی میگشتن،از شمال برام اوردن.
اتفاقا مفیده

من هرروز میخورم

بستگی داره خب عزیزم هم قندش زیاده نارنگی هم اینکه اون لایه ای که داره ممکنه معده رواذیت کنه اماب کل خودش ضرری برای بچه نداره،درروز دوسه واحدمیوه مجازه اونم درطی روز،ن اینکه یه دفعه ۳تانارنگی باهم خورده بشه

ن چ ضرری

ن عزیزم

نه مشکلی نداره بخور فقط من میخورم معده درد و حالت تهوو میگیرم

من یه دوستی دارم وقتی باردار بوده مادرشوهرش گفت نخور خیلی هوس کردم گفت از شما ها سوال کنم

بگو یا خدا نارنگی چه مشکلی داره اخه اینقد حساس نباش

نه نوش جونت

سلام
نه ضرری نداره عزیزم

نه فک نکنم من خیلی میخورم😐

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری