خانوما مسیح یا شاهان؟

۱۸ پاسخ

من اسم پسر خاله ام و گذاشتن مسیح همش احساس میکنیم ی چیزیش کمه و همه مسیحا صداش میکنن بنظرم مسیحا قشنگ تره
اسم شاهانم قشنگ ولی انقدررر که همه گذاشتن تکراری شده خیلی

مسیح.

شاهان خیلی تکراری شده مسیح قشنگتره

مسیحا از مسیح قشنگ تره. شاهان دبگه خیییلی نکراری شده بانو جان

مسیحا

با احترام مسیح

من با مسیح هیچ وقت ارتباط نگرعتم بخصوص اینکه دخترا هم میزارن.شاهانو دوست دارم و اسم پسرمم گذاشتم شاهان .خودت ببین کدومو بیشتر دوست داری .

شاهان

مسیح

مسیح❤️

مسیحا

مسیح عالیه

شاهان 💙🥹
اگه تکراری بودن برات مهم نیست

من هیچکدوم نمیپسندم

برا ما چون فامیلش شاهین پور ،شاهان گذاشتیم

شاهان

مسیح قشنگه

مسیحا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان 💙🖇️ مامان 💙🖇️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙🖇️ مامان 💙🖇️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا سهند مامان آقا سهند ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری