۲ پاسخ

آویشن ونبات و این چیزا رو دم کن بخور فقط قرص کدئین دار نخور

استامینوفن بدون کدئین میتونی بخوری اگه زیاد حالت بده برو دکتر احتمالا ازیترو ۲۵۰ بده

سوال های مرتبط