کسایی که ۴روز‌مونده به موعدشون چه علائمی دارین؟

۲ پاسخ

من کاملا درد پریودی داشتم

من فردا موعدمه و هیچ علاعم خاصی ندارم....توپ سینم فشار میدم درد میگیره فقط...گهگاهی هم تو واژنم تیرمیکشع

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان قصد بارداری
مامان گل پسرم 💙 مامان گل پسرم 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی