۷ پاسخ

منم اونجوریم دکترم اسپری تنفس داد

منم اينجوري شدم سوتينمو دراوردم خوب شدم

منم دارم خیلی حالم بده

منم دارم

نفس تنگی بخاطر اینه که اکسیژن بچه بچه تا آخرین لحظه از طریق جفت تامین میشه و ما الان داریم بجای دو نفر نفس میکشیم،بخاطر همین نفس تنگی داریم

من ندارم عزیزم ب دکترت بگوو حتما

من اینجوریم کم خونی دارم متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان دلارا🦋فرهان🌈 مامان دلارا🦋فرهان🌈 ۵ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا🦢🦋 مامان فاطمه نورا🦢🦋 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی