خانما ببیند این آزمایش چیع
ناشتا هست؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

قند و چربی و انزیم کبد و ... ، و البته بخاطر ازمایش چربی باید ۱۲ ساعت ناشتا باشی

کم خونی و قند و چربی و چند تا مواد معدنی و ... ادرار
آره باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد