ازمایش تیرویید ناشتا هست یا ن

۴ پاسخ

من ناشتا رفتم هردفعه

ناشتا

کاملا ناشتا باید باشی

بله عزیزم بهتره ۳،۴ ساعت قبلش هیجی نخورده باشی

سوال های مرتبط

مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان سوفیا😍سلنا مامان سوفیا😍سلنا ۳ ماهگی