۵ پاسخ

ناشتا بری بهتره
ولی در کل میگن نیازی نی
دکتر زنان بهم ناشتا. دکتر غددم گفت فرقی نداره

نیازی نیس
من ناشتا بودم ولی خانومه گفت نیازی نیس

نیازی نیست ناشتا باشین

فردا برم بگیرم

ن ناشتا اونم فقط صبح

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وپنجم بارداری