۹ پاسخ

بعضی ها تا چهل روزگی‌ بعضی بچه ها تا چهارماهگی معلوم نیست که

من که رد دادم هم کولیک هم رفلاکس تا الان بیدار بود و گریه بیقراری

کولیک و دل درد به خاطر غذاهایی که خودت مصرف میکنی به بچه منتقل میشه
غذاهای نفاخ نخور

بعضی ها تا ۴ بعضی تا۶ طبق گفته دکتر

تا سه ماه

تا ۳ ماه یا ۴

بچه منم هنوز هلاکه از گریه😭

واقعا نگه داشتن نوزاد کولیکی سخته

بعضیا تا دو سه ماه
بعضیا بیشتر طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی
مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی