۴ پاسخ

گلم پسر من هفته ی دوم و سوم تولدش داشت فقط
دوستم تا ۴۰ روزگی
اون یکی دوستم تا ۵۰ روزگی
میگن دیگه در بدترین حالت تا آخر ۴ ماهگی ادامه داره

دکتره من گفت تا ۴ماهگی بعضیا هم تا۶ماهگی ادامه داره

تمومی نداره ب خدا الان تو ۳ ماهم شدید شده با رزیپ درست نمیشه لعنتیییییی

بعددوماهگی کم کم بهترمیشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی