گلم پسر من هفته ی دوم و سوم تولدش داشت فقط
دوستم تا ۴۰ روزگی
اون یکی دوستم تا ۵۰ روزگی
میگن دیگه در بدترین حالت تا آخر ۴ ماهگی ادامه داره
دکتره من گفت تا ۴ماهگی بعضیا هم تا۶ماهگی ادامه داره
تمومی نداره ب خدا الان تو ۳ ماهم شدید شده با رزیپ درست نمیشه لعنتیییییی
بعددوماهگی کم کم بهترمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.