مامان خوردن میگو تو ماه من اشکال نداره؟

۴ پاسخ

ما ک جنوبی هستیم هفته ای دو بارش فقط میگو داریم 😅 بخور بابا چ اشکالی داره منم زیاد خوردم و میخورم

نوش جونت

نه عزیزم چه اشکالی

نه نوش جانت

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد